קיימתי עכשיו ישיבת עבודה לגבי פתיחת שנת הלימודים עם שר החינוך, שר הבריאות, שר האוצר וראש המל"ל. אנחנו עושים הכל כדי לאפשר את פתיחת הלימודים ב-1 בספטמבר, זה תאריך היעד, הוא גם לא השתנה.
אנחנו גם דואגים לכך שיהיו את כל האמצעים על מנת לעשות את הדבר הזה, שהוא חשוב לכל אזרחי ישראל.